Upravit stránku

Rozhledna Milíř stojí na kraji obce Vysoká nad Labem a je tak trochu schovaná v lese. Díky své výšce 31 m ale ční nad vršky okolních stromů a vy se tak můžete kochat výhledem na Kunětickou horu, Hradec Králové a dohlédnete dokonce i na Železné hory. Cestu na rozhlednu Milíř zvládnou i sváteční cyklisti. Vede totiž převážně po silnici. Vybírali jsme pro vás co nejméně frekventovanou trasu.

Vzdálenost: 25 km

Náročnost: lehká

Povrch: asfalt/zpevněné cesty

Čas: celodenní

Popis trasy:

1. Jako vždy vyrážíme z Pernštýnského náměstí v Pardubicích a pokračujeme směrem na Sezemice. Můžete se vydat několika trasami - my doporučujeme za automatickými mlýny zahnout doleva a projet kolem Velkého jezera. Nebo to můžete vzít přes nový park Na Špici, kde ale bývá poměrně rušno.
  2. Až do Sezemic pojedete po klidné cyklostezce. Projedete celé Sezemice a opět se napojíte na cyklostezku, která končí na křižovatce na Choteč.
  3. Na této křižovatce určitě zahněte doprava na Choteč, nepokračujte rovně po rušné silnici na Rokytno. Projeďte Chotčí a v Dolních Ředicích před první autobusovou zastávkou zahněte doleva na Drahoš.
  4. Po klidné silnici projeďte Drahoš a na chvojenecké křižovatce zahněte doleva a poté doprava na Býšť.
  5. V Býšti přejedete silnici první třídy a vydáte se do kopce kolem základní školy. Za obcí pokračujete po zpevněné cestě až k motorestu Koliba, kde doporučujeme zastavit se na oběd. Pak je nutné přejít velmi rušnou silnici na Hradec Králové. Tady opatrně!
  6. Na kraji lesa se napojíte na zelenou cyklistickou trasu, po které vesele pokračujete až k rozhledně Milíř. Celou dobu ve stínu lesa.
  7. Z rozhledny se potom můžete vracet stejnou cestou, nebo se napojit na červenou turistickou trasu, která vás dovede zpět ke Kolibě.

Chcete si pořídit cyklo vybavení v našem obchodě? Kontaktujte nás

• Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.
Nahoru

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti